Saturday, October 16, 2010

1 Malaysia 1 Halal







Hari ni aku bawak adif dan mia pergi ke Kompleks Belia dan Sukan Paroi unuk tinjau-tinjau program yang dianjurkan oleh JAKIM dan Jabatan Agama Islam Negeri Sembilan iaitu tempat kerja lama aku...

Bertolak dari rumah lebih kurang pukul 12.00 t/hari..memang seronok dan sampai-sampai jer susahnyer nak cari tempat parking..last-last parking kat atas jambatan taman negeri..takperlah asalkan ada parking kete aku...

Seronok jugak sebab banyak sangat gerai yang ada kat sini...dan sempat jugak aku masuk ke dewan seminar mengenai sijil halal yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM Malaysia..akhirnya selepas 2 jam kat sana,anak aku mula buat hal...nak itulah..nak inilah...macam-macam peel dia..fening-fening kepalaku ini...

No comments:

Post a Comment