Monday, September 14, 2009

Aku lak demam...

Masa bangun bersahur,hidung dah berair...aku tekadkan gak nak gi keje..pas mandi badan lak rasa tak sedap...hidung tersumbat..aku tak ingat aku makan apa last night rasa-rasanya takde makan seafood pun...maybe berjangkit dari adif...lepas hubby gi keje..dia return balik sebab wallet tertinggal..pas tu aku memang dah tak larat nak bangun dah,rasa pitam dan gelap dunia aku rasa...Lepas hantar mia ke sekolah dan adif ke rumah babysitter aku mintak hubby hantar ke klinik untuk check.
Sampai klinik terpaksa lak tunggu doktor,pening betul kepala aku..pesal la doktor ni ikut shift lak,ni buka gomennyer klinik...pas tunffu 1/2 jam baru doktor muncul,sakit hati aku tul..patient punyer lah ramai,ikutkan hati nak jer aku cancelkan dan pegi klinik lain..dalan 4minit baru la turn aku,panas jer hati ni dah la sakit nak kene tunggu lagi...
Last-last after check,doktor mengisytiharkan aku demam panas,panas tul doktor tu cakap...dan aku dapat MC 2 hari..tahun ni firstime la aku ambik MC..hehehe..

No comments:

Post a Comment