Saturday, October 17, 2009

Sabah oh Sabah...

Bertolak dari Melaka ke komuter Seremban dalam kul 11am...then singgah di lunch jap kat Ampangan...fuh lega perut...memang lapar dari pagi tadi....sampai-sampai sorang pun takder...eh,aku ke wrong timing ni....suspen gak nih...Lama gak tunggu diorang,naik kematu dah aku...nasib baik lah hubby ada,dialah yang temankan aku sementara menunggu kengkawan lain yang datang....

Bengang gak aku time tuh...ni lah diokatakan janji melayu...aku puaslah punctualkan diri takut-takut diorang menunggu aku...pas tu aku call diorang...mek nor dan abang rosli dah ader kat kawasan berhampiran..ni dah kul 2.30pm dah nih...

Tut-tut..dalam kul 3.00pm barulah sumer orang ader...sepul,kamil,kak yati,sarah n mek nor...team dah cukup...then naik komuter ke nilai n seterusnyer ke LCCT...happen lak satu bender...si shuhada n anak-anak lum sampai n masih ada kat kl..kita orang dah cemas,sepatutnyer kita orang dah janji kt LCCT kul 5.00pm..jangan dibuat hal wei,kalau lambat gamaknyer...tinggallah su..tapi kitaorang tak sampai hati lah sebab dah planning trip ni awal-awal dulu...nasib-nasiblah su...

Sampai kat LCCT,masih menunggu Su n anak-anak dia...dan akhirnyer...Su pun muncul,kami yang tengah berdebar-debar nih akhirnyer lega nampak muka su yang dah ceria...agak-agakyer dia pun cuak gak takut kena tinggal...sabar je lah kau su..

Then,akhirnya kami semua berlepas naik flight kul 7.30pm dan flight landing kul 10.30pm kat airport kota kinabalu...tak sabar rasanyer nak mengadap bantal,dah mengantuk ni....welcome...welcome..to Sabah..

No comments:

Post a Comment