Friday, January 8, 2010

Qistina's Birthday Party


wah,banyaknyer makanan kat sini...

Uncle Bakri & Umi Efa (tuan rumah)

Jom kite makan sama-sama ye..

Umi sedap lah kek ni

Happy Birhday Qistina

Posing ngan adif lak

Ramainyer orang umi jemput

Senym..senyum..ibu nak ambik gambar

Apa lagi potong la kek cepat

Ni kek dan hadiah untuk Qistina

Walaupun tak ok lagi,aku gagahkan diri gi keje jugak...pagi ok lagi..bila masuk tenghari benda lain lak happens kat aku...badan mula merah-merah,aku ingatkan kena denggi takut gak aku...last-last aku rasa aku tak larat nak teruskan keje hari ni...so,aku ambik half day dan rest jer kat rumah..

Malamnyer,pegi rumah efa kat Tmn Panchor Jaya sebab ada birthday party Qistina anak kawan aku..aku dan anak-anak jer pegi sebab ayah diorang keje...

No comments:

Post a Comment