Thursday, March 11, 2010

Cuti Emergency

Macam biasa,bangun untuk pergi kerja..tiba-tiba seluruh badan panas dan bersin tak henti-henti,dah sah ni memang nak 'demam' ni...kebetulan hubby aku keje petang,aku mintak dia tolong hantar mia ke sekolah dan adif ke rumah babysitter..

Nasib baik ada suami yang prihatin,macam-macam aku suruh dia buat (masa ni la nak manja-manja sikit)..tolong picitkan kepala dan urutkan badan sebab lemah sangat aku rasa hari ni sampaikan nak bangun pun aku tak larat..pas tu aku suruh dia belikan biah betik (tiba-tiba je tekak ni nak makan buah betik) macam mengidam lak aku nih...

Setelah tidur dalam jangkamasa yang agak lama (makan ubat demam dan selsema),pukul 3 aku bangun sebab fikir nak jemput budak-budak ni nanti..nasib baik badan dah ok sikit...pas tu batuk pulak muncul..macam-macam la..

Petang pulak,aku hanya 'tapau' makanan untuk budak-budak ni,tak larat rasanya nak masak malam ni..mlamnya,mia request suruh buat kek coklat 'kecik-kecik',katanya senang dia dan adif nak makan..sempat jugak lah aku buatkan satu bancuhan..tu pun nasib baik badan dah ok..bolehkan aku penuhi permintaan dia..


Masa kat kedai,tengah 'tapau' makanan


Mini mufin coklat (gambar tak berapa clear)


Damia nak kasi cikgu safiah (guru kelas dia)

No comments:

Post a Comment