Saturday, April 10, 2010

Curry Puff & Balik Kampung

Untuk breakfast hari ni,aku buat karipap inti kentang + ayam,memang dah lama tak buat sebab aku tak pandai nak mengelim tepi kuih tu...buruk jadinyer..tapi disebabkan nak buat jugak,aku try jer lah,kalau tak jadi lempar je lah dalam tong sampah..tapi,mia kata ok jer...sedap.

Hari ni hubby keje pagi,petangnyer tiba-tiba 'asben' ajak balik kampung emak aku dan esoknyer kampung emak dia pulak...pening tul kepala aku kalau buat planning last-last minit ni..dia suker tul macam ni tau...fenig-fening,mana taknyer tak ready pun sebenarnya nak balik kampung ni,kain baju pun tak packing lagi.Akhirnya selepas solat Isyak bertolak balik ke kampung dan sampai lebih kurang dalam pukul 10.00pm.

Eh,baru aku teringat malam ni ada final bola antara NS dan Kedah,hopefully NS menang..Yes...Hobin Jang Hobin...Hidup NS...


Kena try lagi ni supaya lagi 'santek'


Tak cantiklah..


Penatnyer,bila makanan nak sampai ni


Mia yang suka tersongeh-songeh


Masa ni ayah tengah kusyuk tengok final NS vs Kedah

No comments:

Post a Comment