Sunday, June 13, 2010

Musim buah 'doyan'...

Hari ni hantar emak balik ke kampung...ajak duk lama-lama dia taknak,bosan katanya..mana taknyer jiran-jiran aku suma muda-muda...dan kebanyakannya bekerja...nak taknak terpaksa jugak hantar dia balik kampung...kalau ikutkan hati nak jer suruh dia duduk rumah aku kebetulan mia pun masih cuti sekolah bolehlah nanti dia temankan 'uwan' kat rumah nanti...

Kebetulan,asben aku keja pulak...dan tang-tang tu jer dalam pukul 11.00 pagi asben aku balik..katanya mak mertua aku suruh balik kampung kat melaka ambik 'doyan' yang dah mula gugur satu persatu...wah,puasnya makan doyan tahun ni...sampaikan dah tak larat nak makan...

Lepas singgah rumah mak mertua,terus hantar mak aku balik ke bukit rokan..bukan main happy budak-budak ni dapat balik kampung...rasa-rasnaya aku pun dah lama tak balik sebab emak aku asyik transit kat rumah anak-anaknyer...lepas solat magrib baru balik ke seremban sebab esok nak keja...adus...tensionnyer,esok nak exam...


Dalam kete,on the way balik melaka


Mia & adif (singgah KFC)


My mother...

No comments:

Post a Comment