Monday, February 8, 2010

Gi repair cermin kete...

Hari jumaat masa lepas balik keje iaitu 5hb ada satu mamat tu lentung kete aku,masa tu lampu trafik tengah merah,dahlah jammed 'giler' kat jalan ke forest heights ke taman sri mawar ni...peh...tiba-tiba jatuh cermin sebelah kiri,ni sumerlah kes nak keluar duit ni..dengan selambanyer,lepas mamat yang naik motor tu jahanamkan cermin kete aku dia blah cam tu jer..geram aku tengok,aku pun tak sempat nak ambil nombor motor dia...tergamamlah katakan,kalau tak aku saman dia...geramnyer..

Tak pasal-pasal hari ni terpaksa keluar duit nak menggantikan cermin kete..hantu nyer mamat tu...hari tu cermin sebelah kanan ni kena ganti sebelah kiri pulak...letih tul lah...


Nasib baik tak lama tunggu..tensen tul..


Sempat lak posing kat kedai kete ni...


Sementara kete tengah di'repair' gi isi perut dulu...lapar...

No comments:

Post a Comment